ZIMOZI to firma, która powstała z chęci stworzenia przyjaznego miejsca, które rzetelnie i profesjonalnie z zaangażowaniem i pasją zajmie się Twoją nieruchomością. Moim celem jest pomóc Ci sprzedać i kupić nieruchomość.
Posiadam kompleksową wiedzę w zakresie technik sprzedażowych i negocjacyjnych. Wiem jak zarządzać produktem, aby zwiększyć zainteresowanie nim. Posiadam również doświadczenie w marketingu, dzięki czemu zadbam o to aby informacja o Twojej nieruchomości trafiła do jak największej liczby odbiorców.
W związku z tym, że cenię sobie Twój komfort i bezpieczeństwo chcę Ci pomóc spełnić twoje marzenia.

Specjalnie dla Ciebie:

  • przeprowadzę analizę rynku
  • wynegocjuję najkorzystniejszą cenę
  • przygotuję nieruchomość do sprzedaży
  • kompleksowo przeprowadzę transakcję (komplementowanie dokumentacji)
  • zapewnię wsparcie w kwestii obsługi notarialnej oraz kredytowej

Cenię sobie profesjonalizm dlatego oprócz doświadczenia w sprzedaży posiadam licencję pośrednika nr 22701 Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości.
Gwarantuję, że jeśli zdecydujesz się na współpracę ze mną twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Jak pracujemy?

W swojej pracy stosujemy następujące zasady:

  • Zawsze pracujemy na podstawie pisemnej umowy pośrednictwa.
  • Jesteśmy głównym biurem prowadzącym transakcję. Umowę pośrednictwa podpisujemy tylko z właścicielami lub ich pełnomocnikami.
  • Proces transakcji to u nas kilkanaście czynności – ilość i ich zakres określamy zawsze indywidualnie dla każdego zlecenia.
  • Wysokość naszego wynagrodzenia przy sprzedaży/ zakupie ustalamy indywidualnie.

Prowadzimy proces transakcji od A do Z, tzn, że zaczynamy od dokładnej analizy Państwa potrzeb w zakresie sprzedaży lub zakupie nieruchomości, a kończymy na spisaniu protokołu przekazania nieruchomości i przepisaniu liczników.

Jakie są dodatkowe wartości przy pracy z nami?

Podejmujemy się współpracy tylko kiedy wiemy, że zlecenie na pewno jest do zrealizowania. Wiemy co sprzedajemy.  Posiadamy ubezpieczenie od czynności cywilno-prawnych. 
Dlaczego nasi Klienci chętnie płacą nam za naszą pracę przy sprzedaży lub zakupie nieruchomości?
Jesteśmy partnerem przy transakcji, nie konkurujemy z Państwem czy innym biurem, wspólnie ustalamy strategię, zasady współpracy, sprzedaży, zakupu nieruchomości. My jesteśmy doradcami, którzy prowadzą Państwa za rękę przez całą transakcję. Jeśli wspólnie z Państwem na samym początku współpracy ustalimy właściwie warunki transakcji, wartość rynkową nieruchomości, właściwe kanały komunikacji, to transakcja odbędzie się w dość krótkim czasie.

Czy można z nami negocjować wynagrodzenie?

Oczywiście, zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Wysokość wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie, w zależności od trudności i czasochłonności zlecenia.
Kiedy pobieramy wynagrodzenie?
Wynagrodzenie pobieramy przy podpisaniu umowy przedwstępnej lub przy podpisaniu umowy przyrzeczonej (końcowej). Nasze wynagrodzenie może zostać podzielone na transze w zależności od przebiegu transakcji i Państwa sytuacji finansowej.